• Are you a Tarantula hobbyist? If so, we invite you to join our community! Once you join you'll be able to post messages, upload pictures of your pets and enclosures and chat with other Tarantula enthusiasts. Sign up today!

How can i know ?

Tsoucas

New Member
I want to buy a brachypelma Hamorii baybe. I want a MALE. I know how indentify a male, but the baybies are too new to identify sex.
What to do ?
A baybe darker is easier to be a male ?

Tsoucas

New Member
no, she's not ready. She is a 30 moths old. L want to buy a male baby to her. I know that it will take time.
My prpblem is : how can i have more probability to buy male baby if we can't know if a baby is male ou female ? maybe a darker baby is male ?

Tsoucas

New Member
no, she's not ready. She is a 30 moths old. L want to buy a male baby to her. I know that it will take time.
My prpblem is : how can i have more probability to buy male baby if we can't know if a baby is male ou female ? maybe a darker baby is male ?

i know that is not possibly identity sex of a baby. I want more probability of to buy a male one

Oursapoil

Well-Known Member
1,000+ Post Club
3 Year Member
Tarantula Club Member
Ce n'est pas facile avec les animaux exotiques. Heureusement les migales sont plus faciles a cacher ;)

Tsoucas

New Member
J'ai eu beaucoup des serpents, araignées, et autres animaux. Dans mon pays je les trouve dans ma petite ferme. Mais je ne trouve pas des Brachypelma Hamorri et Savannahs

Oursapoil

Well-Known Member
1,000+ Post Club
3 Year Member
Tarantula Club Member
Au Canada (je suis sur NY) tu n'auras pas de probleme pour trouver toutes les migales dont tu reves mais en ete seulement car l'hiver les temperatures ne permettent pas les envoies par la poste.

Latest posts